Image placeholder

"Наша синергія — розвиток вашого медичного бізнесу"

Аудит, маркетингова стратегія, сервісні рішення, навчання для клінік та лікарів

“Маркетинг в білу” це ми:

  • Illustration

    Марія Косенко

        Експертка з розвитку медичних проєктів
        Засновниця та власниця агенції HealthVison
        Співвласниця консалтингової компанії «МАРКЕТИНГ в БІЛУ»
        Співзасновниця маркетингової школи «Beat»
  • Illustration

    Лілія Чуяс 

      Директор з маркетингу «КЛІНІКИ МЕДІКОМ»
      Співвласниця консалтингової компанії «МАРКЕТИНГ в БІЛУ»
      Співзасновниця маркетингової школи «Beat»
  • Illustration

    Галина Балабанович

      Досвід у контакт-центрах медичної галузі — понад 20 років
      Професіоналка з унікальним практичним досвідом організації, оптимізації та масштабування контакт-центрів саме в медичній сфері. Протягом понад двох десятиліть працювала в приватних багатопрофільних клініках, лабораторних мережах, а також у вузькоспеціалізованих медичних центрах.
      EX-керівник контакт-центрів у великих медичних компаніях: МЦ Первинка, МЦ Адоніс, МЦ Verum
  • Illustration

    Марія Вітязь

      Маркетолог 15+ років досвіду, з яких 5+ років у сфері медичного маркетингу
      Розробка та впровадження ефективних маркетингових стратегій з використанням інструментів дизайн-мислення в медичній сфері. 
      Глибоке розуміння користувацького досвіду та бізнес-інтересів.

Кейси

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Наші послуги

Допомагаємо бізнесу зростати через глибокий маркетинговий аудит, розробку ефективної стратегії та професійний консалтинг

Illustration

Ми спеціалізуємося на розвитку медичних центрів — від глибокого аудиту до просування в цифрових каналах. Наша команда допомагає лікарям, власникам клінік і управлінцям створювати прибутковий, ефективний і сучасний медичний бізнес.

    Аудит маркетингу та сервісу медичних центрів
    Розробка маркетингової стратегії
    Консалтинг та менторство медичних проєктів
    Навчання для лікарів і власників бізнесів
    Брендингова агенція
    SMM та Digital реклама

Аудит маркетингу та сервісу

Це глибокий аналіз усіх процесів, пов’язаних із залученням пацієнтів, їх обслуговуванням і утриманням, спрямований на виявлення сильних сторін, проблемних зон і потенційних можливостей для покращення роботи медичного центру.


Чому це важливо?

Збільшення прибутковості

ефективна маркетингова стратегія та якісний сервіс допомагають залучати більше пацієнтів і підвищувати середній чек

Виокремлення від конкурентів

чітке позиціонування та ефективні канали комунікації дозволяють зайняти лідерські позиції на ринку.

Стабільність і масштабованість бізнесу

виявлення слабких місць в маркетингу та сервісі дає змогу мінімізувати ризики та створити передумови для сталого зростання.

Основні етапи аудиту медичного центру

1

Комплексний аналіз маркетингової діяльності

● Оцінка стратегії та позиціонування
● Аналіз ефективності маркетингових каналів
● Репутація бренду, контент-маркетинг
● Аналіз продуктової концепції

2

Аудит клієнтського сервісу

● Послуга “Таємний пацієнт”● Аналіз роботи контакт-центру та адміністраторів● Оцінка атмосфери в клініці 

3

Вивчення ринку та оцінка конкурентного середовища бренду

● Аналіз ринку медичних послуг● Аналіз конкурентів● Визначення конкурентних переваг та можливостей

4

SWOT-аналіз і загальні висновки щодо точок зростання бренду

● SWOT-аналіз медичного центру● Конкретні кроки для впровадження ефективних інструментів для росту медичного центру.

Що ви отримуєте після аудиту?

Після кожного аудиту наша команда “ Маркетинг в білу” готова долучитись до розробки маркетингової стратегії та менторства вашого медичного центру 

Детальний аудит із чіткими рекомендаціями

Конкретні рішення для впровадження рекомендацій

Чіткий покроковий план дій

Кому потрібен комплексний аудит?

Комплексний маркетинговий аудит необхідний компаніям, що прагнуть об’єктивно оцінити ефективність своєї стратегії, виявити слабкі місця, оптимізувати ресурси та підготувати ґрунт для подальшого зростання

Illustration


    icon

    Медичним центрам, які хочуть збільшити кількість пацієнтів.

    icon

    Клінікам, що стикаються з негативними відгуками або зниженням лояльності клієнтів.

    icon

    Новим бізнесам, які тільки виходять на ринок і потребують сильної стратегії.

    icon

    Великим медичним мережам, які хочуть оптимізувати маркетинг і сервіс.

Аудит у нас це:

We deliver all kind of services that support small and micro businesses.

Експертність

 ми працюємо лише з медициною, тому точно знаємо та розуміємо ваш бізнес зсередини

Досвід

кожен з нас працював з топовими медичними центрами як внутрішній директор з маркетингу і ми радимо тільки ті дії, які можна реалізувати на практиці

Індивідуальний підхід

ми враховуємо особливості кожного медичного центру

Реальні результати

наші рекомендації спрямовані на досягнення конкретних бізнес-цілей в конкретний проміжок часу

Зв'язатись з нами

Почніть свій шлях до ефективного розвитку медичного центру. Залиште заявку на консультацію, і ми допоможемо вам побудувати систему, яка працює на вас.

    moc.liamg%40krow.oknesok.m

Записатись на аудит

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!

Can't send form.

Please try again later.