Дякуємо!
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!
Аудит, маркетингова стратегія, сервісні рішення, навчання для клінік та лікарів
“Маркетинг в білу” це ми:
Кейси
Наші послуги
Допомагаємо бізнесу зростати через глибокий маркетинговий аудит, розробку ефективної стратегії та професійний консалтинг
Ми спеціалізуємося на розвитку медичних центрів — від глибокого аудиту до просування в цифрових каналах. Наша команда допомагає лікарям, власникам клінік і управлінцям створювати прибутковий, ефективний і сучасний медичний бізнес.
Аудит маркетингу та сервісу
Це глибокий аналіз усіх процесів, пов’язаних із залученням пацієнтів, їх обслуговуванням і утриманням, спрямований на виявлення сильних сторін, проблемних зон і потенційних можливостей для покращення роботи медичного центру.
Збільшення прибутковості
ефективна маркетингова стратегія та якісний сервіс допомагають залучати більше пацієнтів і підвищувати середній чек
Виокремлення від конкурентів
чітке позиціонування та ефективні канали комунікації дозволяють зайняти лідерські позиції на ринку.
Стабільність і масштабованість бізнесу
виявлення слабких місць в маркетингу та сервісі дає змогу мінімізувати ризики та створити передумови для сталого зростання.
1
Комплексний аналіз маркетингової діяльності
● Оцінка стратегії та позиціонування
● Аналіз ефективності маркетингових каналів
● Репутація бренду, контент-маркетинг
● Аналіз продуктової концепції
2
Аудит клієнтського сервісу
● Послуга “Таємний пацієнт”● Аналіз роботи контакт-центру та адміністраторів● Оцінка атмосфери в клініці
3
Вивчення ринку та оцінка конкурентного середовища бренду
● Аналіз ринку медичних послуг● Аналіз конкурентів● Визначення конкурентних переваг та можливостей
4
SWOT-аналіз і загальні висновки щодо точок зростання бренду
● SWOT-аналіз медичного центру● Конкретні кроки для впровадження ефективних інструментів для росту медичного центру.
Що ви отримуєте після аудиту?
Після кожного аудиту наша команда “ Маркетинг в білу” готова долучитись до розробки маркетингової стратегії та менторства вашого медичного центру
Детальний аудит із чіткими рекомендаціями
Конкретні рішення для впровадження рекомендацій
Чіткий покроковий план дій
Кому потрібен комплексний аудит?
Комплексний маркетинговий аудит необхідний компаніям, що прагнуть об’єктивно оцінити ефективність своєї стратегії, виявити слабкі місця, оптимізувати ресурси та підготувати ґрунт для подальшого зростання
Медичним центрам, які хочуть збільшити кількість пацієнтів.
Клінікам, що стикаються з негативними відгуками або зниженням лояльності клієнтів.
Новим бізнесам, які тільки виходять на ринок і потребують сильної стратегії.
Великим медичним мережам, які хочуть оптимізувати маркетинг і сервіс.
Аудит у нас це:
We deliver all kind of services that support small and micro businesses.
Експертність
ми працюємо лише з медициною, тому точно знаємо та розуміємо ваш бізнес зсередини
Досвід
кожен з нас працював з топовими медичними центрами як внутрішній директор з маркетингу і ми радимо тільки ті дії, які можна реалізувати на практиці
Індивідуальний підхід
ми враховуємо особливості кожного медичного центру
Реальні результати
наші рекомендації спрямовані на досягнення конкретних бізнес-цілей в конкретний проміжок часу
Почніть свій шлях до ефективного розвитку медичного центру. Залиште заявку на консультацію, і ми допоможемо вам побудувати систему, яка працює на вас.
Записатись на аудит
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!
Can't send form.
Please try again later.
Школа Медичного маркетингу Марії Косенко доможе отримати якісні знання у медичному маркетингу, а також знайти рішення для оптимізації маркетингових процесів у медичному бізнесі.
Школа Медичного маркетингу Марії Косенко доможе отримати якісні знання у медичному маркетингу, а також знайти рішення для оптимізації маркетингових процесів у медичному бізнесі.